PM - Vodenje projektov

Z rastjo in večanjem števila zaposlenih v podjetju se hitro pojavi tudi potreba po organizaciji, načrtovanju in spremljanju dela inženirskega in razvojnega kadra. Nujne so tudi informacije o poteku projektov, odsotnosti stanju projekta ter vse skupaj povezano v osnovni GoSOft ERP sistem.

Stopnja dokončanosti posameznih faz (skupin delovnih mest) projekta.
Zelena podlaga pomeni 100%, celoten graf pa 200% planiranega trajanja oz. planiranega dela. Modra črta je treuntno stanje.

stopnja_dokoncansti

Doseženi mejniki

Za projekt poiščemo DN za projektno vodenje. Prikažemo seznam takih opravil tega DNja, ki so planski mejnik. Mejnik (na nekaterih pogledih gantograma je prikazan kot romb) pomeni, da je končanje opravila določeno kot pomemben dogodek v izvajanju projekta (kontrolna točka projekta, revizija budgeta, zaključek projekta ipd.).

mejniki

Kritična opravila

Prikažemo seznam opravil, ki niso statusa KO in je planirani datum končanja danes ali v preteklosti.

kriticna_opravila
 

Kritične potrebe

Prikažemo seznam nabavnih potreb, ki glede na planski termin zamujajo (kritična je torej tudi potreba, ki jo plan predvideva v prihodnosti, pa takrat, glede na pretočne čase, ne bo razpoložljiva).

kriticne_potrebe

 

Povezave

Nastavljive povezave na relevantne dokumente ali priponke znotraj programa.

povezave