SM - Servisni modul

Servisni modul v ERP sistemu je zasnovan za optimizacijo in upravljanje vseh vidikov servisiranja naprav, ki jih prodajamo kupcem. Modul omogoča učinkovito vodenje rezervnih delov, kar vključuje spremljanje zalog, naročanje novih delov ter evidentiranje uporabe rezervnih delov pri servisnih posegih.

Ključne funkcionalnosti modula vključujejo:

1. Upravljanje rezervnih delov: Uporabniki lahko enostavno beležijo in spremljajo zaloge rezervnih delov, kar pripomore k hitrejšemu in učinkovitejšemu servisiranju naprav. Modul omogoča tudi avtomatizacijo naročil, ko zaloge dosežejo minimalno raven.

2. Spremljanje garancij: Modul omogoča beleženje in spremljanje trajanja garancij za vsako napravo, kar je ključno za zagotavljanje kakovostne podpore kupcem. Uporabniki so obveščeni o bližajočih se iztečenih garancij, kar omogoča proaktivno obravnavo strank.

3. Planiranje posegov: Uporabniki lahko načrtujejo in upravljajo servisne posege, kar vključuje dodeljevanje nalog tehnikom, sledenje statusu posegov in upravljanje časovnih razporedov. Modul omogoča tudi beleženje vseh izvedenih posegov ter ustvarjanje poročil o uspešnosti in izdatkih.

4. Poročanje in analiza: Servisni modul ponuja orodja za analizo podatkov, kar omogoča spremljanje uspešnosti servisiranja, identifikacijo najpogostejših težav in optimizacijo procesov. Ta modul je ključen za zagotavljanje visoke ravni storitev in zadovoljstva kupcev ter prispeva k dolgoročni zvestobi strank. S celovitim pristopom k upravljanju servisnih dejavnosti omogoča podjetjem, da učinkovito obvladujejo svoje operacije in zmanjšajo stroške.